2 Ağustos 2008 Cumartesi

Bkm Büşra Pekin Biyografi

1982 yılında Suudi Arabistan'da doğdu. Yaşar Neng Koleji'nde okuyan Buşra Pekin, lise eğitimini Arkansas Lake Side High School'da tamamladı. İzmir'e dönerek, 2005 yılında Dokuz Eylül Üniversitesi G.S.F. Tiyatro/Oyunculuk Bölümü'nden mezun olduktan sonra, B.K.M. Mutfak Oyuncuları'na katıldı. Yaptığı işler arasında "Bir Demet Tiyatro", "En Son Babalar Duyar", "Kutsal Damacana" bulunan ve "Ağır Roman", "III. Richard", "Cadı Kazanı", "Selvi Boylum Al Yazmalım" oyunlarında ve "Sınıf" dizisinde oynayan Büşra Pekin, şu anda B.K.M. Mutfak Oyuncuları bünyesinde sahneye çıkmakta ve Çok Güzel Hareketler Bunlar'da rol almaktadır.

18 yorum:

talhametin dedi ki...

büşra abla
senn bi hayranınım.seni çok seviyorum.senden ve bkm oyuncularından bi isteğim... var bunu yılmaz abiyede bildirirsen sevinirim.. trabzon devlet tiyatrosundada bir oyununuzu görmek istiyorum. sizi bekliyorum.:D

sanatsiz dedi ki...

tam bir kadin, kadin kokusu var sende busra

zof54 dedi ki...

Büşra sn bi harikasın sana bakarken gülmeye hazır bi bomba gibiyim aldınhın para sana helal yaptığın işlerde nekadar saygın nekadar güzel bi yerde olduğunun ıspatı seni tebri üstüne tebrik ediyorum

Unknown dedi ki...

cok ama cok güzelsin

oğuz dedi ki...

slm busra cok guel oldunu belkı bı cok kısı soledı ama cok guzelsın.

Unknown dedi ki...

büşra aşıgım sana ben yaaa hemde coookk

MasumRomantik dedi ki...

arkadaşlar biliyomusunuz ben büşraya gerçekten aşığım,o bu yorumu nasılsa okumıycak yada gözünün uçuyla bakıp geçicek biliyorum ama olsun bazen aşk bile bile tutsaklıktır,napalım oda benim ulaşılmazım ve biricik aşkım,seni çok çok seviyorum büşra özkan_ons_iletsm@hatm....(hani filmlerde olurya belki diyorum :))))

sinan & büşra dedi ki...

merhaba busra cok tatlisin, gercekten cok da basarilisin ama kutsal damacan bi baskaydi simdi oynadigin cgh de guzel ama bence fazla roL almiyosun seni daha cok gormek izteriz basarilar diliyorum :) _sHeyTan3004@windowslive.com

sinan & büşra dedi ki...

asıgım sanaa :)

sinan & büşra dedi ki...

cok seviyorum seni :)

sinan & büşra dedi ki...

msnde gorusmek benim idam olurken son istegim olurdu heralde :)

KOŞUCU dedi ki...

SENİN EN BÜYÜK HAYRANLARINDA BİRİYİN VE EN ÇOK SEVDİĞİM BİRİSİN BÜŞRA EN BÜYÜK HAYALİM SENLE TANIŞMAK BÜŞRA SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM...........MSN ADRESİM musa_kosucu@otmail.com EKLERSEN ÇOK AMA ÇOK MUTLU EDERSİN BENİ SENİ ÇÇÇÇÇÇÇOOOOOOOOKKKKKK SEEEEVVVİİİİYYYYOOOOORRRRRUUUUUMMMM

ozan dedi ki...

Merhaba ozan ben :D çok şekersın büşra... bitaNesin.. bende sarkı soyLüorum ve iNş. oĞuzan Gibi olurum ilerde :D ---- ... Hepinize başarılar..Ve bu çarsamba derste oğuzhanın sarkısını soylucem.. kızmaz inş. ilerde ondan bile ii olucamm :D:D

Unknown dedi ki...

slm,
ben diyarbakırdan kadri.
çok seviyorum seni büşra abla.
hakikaten çok kaliteli oynuyorsun.
sen benim için birtanesin.
facebook ta senin fun club yok.
üzüldüm..
başarılarının devamını diliyorum..

adana_özkan dedi ki...

büşram aşkım meleğim canım öncelikle al işte bi manyak daha deme. hayır güzelim bütün manyaklarda seni bulmuyor. Ama bende sana karşı çok büyük bi sempati var ya sen ne şeker tatlı cicici bi kızsın ya. meleğim ben adanadan istanbula gelip seninle bi fotoğraf çektirmek istiyorum e-posta ile bana cevap yazarsan dünyanın en mutlu insanı edersin beni. aşkım tamam seninle evlenemem bunun farkındayım ama senin yüzyüze gelmek kadar ban huzur verecek hiçbişey olamaz.

aşkım kendine ii bak sakın sigara falan içme içiyorsanda bırak kendine ve sağlığına dikkat et. Çünkü benim için çok değerlisin Kimsenin seni üzmesine izin verme
caws6312744@mynet.com (bana msn adresini yazarsan sevinirim) benim tatlı meleğim kendine cici bak ok?

Adsız dedi ki...

mrb ben senin büyük bir hayranınım bu blog spot sana ait deil okumayacan biliyom ama yinede duygularımı dışa vurmak istedim warya çok sever aklimdan çıkmıyorsun kendimi sana karşı zor dizginliyorum seni 30 dk dan fazla izlersem biliyorumki sırılsıklam aşık olacam onun için anca günde bir skeceni izliyorum olmayacağını biliyorum ki zaten birazdan birliğime teslim olacam doğuda çok tehlikeli bir görevdeyim ama yine sen aklımdasın Taha Msn siyasetciyim@hotmail.com

Adsız dedi ki...

mrb ben senin büyük bir hayranınım bu blog spot sana ait deil okumayacan biliyom ama yinede duygularımı dışa vurmak istedim warya çok sever aklimdan çıkmıyorsun kendimi sana karşı zor dizginliyorum seni 30 dk dan fazla izlersem biliyorumki sırılsıklam aşık olacam onun için anca günde bir skeceni izliyorum olmayacağını biliyorum ki zaten birazdan birliğime teslim olacam doğuda çok tehlikeli bir görevdeyim ama yine sen aklımdasın Taha Msn siyasetciyim@hotmail.com

ella dedi ki...

erçekten bi tiyatrocu,bir oyuncu olarak işini hakıyla yapanları listeye koyucak olsam ,yıllarca emeğini wermiş okdar kişiyi es geçer buşra derim sanırım ...
gerçektne başarılısın buşra,uamrım kendini bozmaz aynen bu şekilde dewam dersin,her nekdr yazdıklarımızı okumuyorda olsan,mutlaka bir yerlerden duyuyorsundur,başarılar diliyorum sana...kara kız;)

bağlantılar